Friday, March 26, 2010

appy besday to you...

smalam i call u,u x answer...
eh,bkn aku nak nyanyi kat cni

smalam aku bersama rkn2 telah menyambut besday mmbr
nme dier atoxx bkn nme sbnr..
slamat hari lahir to atok yg ke.....(x ingt)hahaha

xtpu aku ckp kat korng,rondang nogoghi 9 dior
den xnk tpu ni ha,ni da kuar bahso ni
atok yg buek rondang ni
omak ai...sodap dior x dpek den nak cito kat blog ni ha

mulo2 den,boboi ngan azam gi boli kek
sanun 2,baron(cmni kot ejo eh)
dongan ponek lolah ni an,3 jejako ni jln sanun lg ha smpi la kfc
ps2 br la gi umh atok ni..
ni smato2 nk kojutkn atok ni la an
bak kato omputih la an
credit to azam..thanks..

sampai je kat umh atok(da tkr blk da)
ble sume org da trkjt berok,br la ktorng mkn
mle2 aku amik aym kfc part dada..2 sdp yg first..
pas 2 aku soh bdk2 ni ltk nasi impit lak..da x thn da ni..
pas 2 dorng ltk smbl sotong plak an..brdrh tlinga mkn doh..
pas 2 kuah kacang plak an...nanges sume cam hari rye lak mkanan ni,meriah smcm..
yg last skali rendang dier..aku nk ckp r,aku mkn rndg ni,menari kuku2 aku..xtpu r..
sdp dier la an,xleh cte...

thanks to para hadirin..
aku,
den,
bob,
biyanan,
amin,
uwis,
bonen,
aiman,
boboy,
azam,
farid,
aizat,
enol,
atiq kacak,
chiwe,
bedod,
mattech,
rentap,
sito,
aiman fei hong,
wak,
mujib,
danlast skali to atok
slamat ari jadi yg ke...xingt..

bubbye..
p/s:kpd bntl pooh kaler unggu
bob x gi mne2,bob de je kat cni...

No comments:

Post a Comment