Wednesday, May 18, 2011

we don't know what will happen..

skang ni byk bnde yg da berlaku,samede kte tau ke x je..klu nk tau kne r bc surt kabar an,xde nyer aku nk cte pnjg lebar kat cni..lg pon aku xtau pon pe yg de jd sbnr nyer skang ni..haha
cte yg aku dgr skang dr.mahathir msk hsptl,IJN lak 2 da kali ke 2 rse nyer..dgr cte batok dmm je
xtau la an dier skt pe,biar la doctor2 pakar yg wat hal dier..aku hrp ko slamat je wahai hero malaya..

ni la idop,kite xtau pe yg akan jd kat kte..pe yg bleh wat hanyalah (asl cam baku lak ni) idop dlm keserdahanaan..skang ni nk blagak pon xleh,ikot ckp alip aidil idop umpama roda atas bwh je pusing
dunia pon mkin maju,wat FB je jd jutawan..tp 2 hasil titik ploh dier r (si mark 2) dgr cte 6 thn dier wat FB sbelom bnde jadah yg menjd dadah internet kpd manusia skang round sluruh dunia..nmpk sgt spe yg br wat FB 2 ketinggalan..hahahaha

idop dlm keserdahanaan ni aku dgr dr bpk aku,pastu ri 2 aku dgr lak PM mesia skang si najib ckp psl ni kat oxford uni..bg aku mmg btol la idop serdahana ni menjamin mse dpn dr segale aspek.cnth nyer klu ko idop serdahana skang,ble kawin ank da rmi da bleh pndi manage,sbb kte xtau pe yg akan dtg mse dpn.najib ckp klu kte idop serdahana bleh menyatu rkyt sluruh dunia (klu x slp aku la,sbb aku bc x abis sbnr nyer)
mgkn bnde ni bleh jd,sbgi seorg intelektual pemikiran harus lah jaoh gle babeng.xde la pk 2 saat kedpn..
hrp2 bleh jd r..

konklusi nyer (teringt ckg wan sgmbt aja BM) jgn la belagak2 sgt,nk blagak bleh tp berpade2 la
what goes around comes around.2 jela kot aku nk ckp,exam da nk dkt sume bku da menyru nme aku soh bc
k r,chow..

No comments:

Post a Comment